İletişim Atölyeleri 15 Mart'ta başlıyor!

Lütfen başvuru ve kabul şartlarını okuyun. Başvuru formu için tıklayın.

 

İletişim Atölyeleri Başvuru ve Kabul Şartları

Sertifika:Atölyelere katılım sağlayan öğrenciler, İletişim Fakültesi tarafından onaylanmış katılım sertifkası almaya hak kazanacaklardır.

Ücretsiz:İletişim Atölyeleri ücretsizdir.

Sınırlı kontenjan:Uygulama odaklı bir etkinlik olduğu için kontenjan sınırlıdır. Kabul edilecek öğrenci sayısı atölye ile birlikte ilan edilecektir.

Atölye Programları:Atölye programı, etkinlikten 1 hafta önce İletişim Fakültesi web sitesinde ve sosyal medya hesaplarında ilan edilecektir.

Başvuru ve kabul süreci:Atölye programlarına katılmak isteyen öğrenciler İletişim Fakültesi web sitesinde yer alan “İletişim Atölyeleri Başvuru Formu”nu doldurarak [email protected]adresine e-posta göndermelidir.

Başvuru kabul bildirimi ve katılım onayı:Başvurular atölyenin kontenjan sınırlaması dikkate alınarak e-posta ile başvuru sıralamasına göre yapılacaktır. Kabul edilen öğrenciler 2 (iki) gün içinde e-posta ile bilgilendirilecektir. Öğrencilerin mutlaka takip etmesi ve katılımlarını onaylaması gerekir.

Kabul edilmeyen öğrenciler:Atölye için belirlenen kontenjana ulaşıldığında İletişim Fakültesi sosyal medya hesaplarında duyuru yapılacaktır. Bu duyurudan sonra gönderilen e-postalara yanıt verilmeyecektir.

İkinci başvuru süreci:Atölyenin kontenjanında boşluk oluşması durumunda İletişim Fakültesi sosyal medya hesaplarında duyurular tekrarlanacaktır.

Katılım:Katılımını onayladığı halde hiçbir gerekçe göndermeden atölyeye katılmayan öğrenciler sonraki atölyelere kabul edilmeyecektir.

 

 

Tamamlanan Atölyeler

 

Maltepe Üniversitesi öğrencilerini dersler dışında çeşitli sektörlerden profesyonellerle buluşturmayı hedefleyen İletişim Atölyelerinin ilki 15 Mart 2017 Çarşamba günü Cenk Güler'in katılımıyla gerçekleştirilecektir. Cenk Güler; Samsung, Canon ve Profilo gibi kurumlarda satış ve pazarlama yöneticiliği yaptı. Samsung'daki yöneticilik deneyiminde Ara Güler, Mustafa Seven gibi fotoğraf sanatçılarıyla dikkat çeken projeler gerçekleştirdi. "Sevilen Marka Olma Yolunda Pazarlama İletişimi" atölyesinde tüketicinin duygularına yönelen ve marka sadakati yaratmayı hedefleyen pazarlama iletişimi stratejileri ele alınacaktır.